Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

verstoten

maureen
15 jaar geleden

Vanmorgen werd ik huilend wakker, schrok wakker van een jongetje dat om half acht al aan het ballen was tegen een muurtje.
Ik realiseerde me dat ik, voor mijn gevoel, al uren met een heel akelig verhaal, droom bezig was.
Ik woonde in een heel groot huis waar ik niet thuis was. Er waren veel mensen om mij heen die mij allemaal kende, die allemaal tegen mij waren, en bezig waren om mij "eruit" te werken. Er was een hoofdpersoon die hier heel actief in was (misschien een raar vergelijk maar een soort gemene Ludo uit GTST). Het ging allemaal heel stiekem maar ondertussen was ik me in die droom daar wel van bewust. Ik voelde dat ik verstoten ging worden , voelde me alleen, het ging allemaal op een hele gnieperige manier. Ik wilde vluchten maar dit kon ik helemaal niet omdat ik niet wist waarheen. In een garage stonden twee bentley's maar ook daarin kon ik niet weg want die waren vast gesaboteerd. Ik vreesde voor mijn leven. Ik keerde me steeds meer naar binnen en kon niemand die daar was vertrouwen en wilde daardoor ook niet meer praten. Ze maakte grapjes over mij die net hard genoeg waren om te kunnen horen. Heel vervelend!!

Dit alles is niets uit mijn eigen leven, ik heb geen bekende gezichten gezien van mijn man, of vrienden of anderen. Ik snap er helemaal niets van en ben de hele ochtend al bezig met dit verhaal. Mijn man stelde voor om op internet te kijken of ik hier een uitleg voor kon vinden. Is er iemand die verstand heeft van dromen en mij gerust kan stellen met een uitleg wat dit kan zijn.
liefs Maureen

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024