Dag allemaal,
Ik heb sinds kort rare dromen..
Ze worden met de dag minder duidelijk, een paar dingen blijven me echter bij..
Ze gaan ongeveer als volgt:
-Eerst een vaag gedeelte, dat ik me nauwelijks nog kan herinneren.-
Er gaat een familielid op vakantie en we gaan met de familie naar het vliegveld om diegene uit te zwaaien.
Nu vertel ik over de meest recente droom (het einde is wel hetzelfde). Hier (in deze droom) weet ik nog wie de persoon was, mijn moeder.. (Bij de droom daarvoor was het iemand anders, maar onduidelijk wie..)
Wanneer ze op het punt staat om te vertrekken, gaat alles zo snel. (Voor mijn gevoel veel sneller dan de rest van mijn droom.)
Ik wens haar veel plezier, en een goede vlucht.
Mijn familie is aan het praten en er wordt gevraagd of mijn nichtje (dochter van mijn tante) mee wilt gaan.
Ik zie geen koffers, vliegticket of paspoort, toch gaat ze mee..
Voor dat ik het weet speelt mijn droom zich af in het vliegtuig.
Ik weet niet of ik echt in het vliegtuig ben (met mijn lichaam), maar ik kan wel zien wat er gebeurd.
Ik hoor nog dat iemand zegt dat ze zo gaan vertrekken..
--En dan BOEM, een explosie! overal is het rood/oranje en ik weet dat de vlammen gloeiend heet zijn.
Heeft u dat ook een keer gehad, alsof alles in slow motion lijkt te gaan, terwijl het nauwelijks een seconde is?
Het volgende moment schrik ik wakker (mijn wekker gaat af), het ging zo snel dat ik niet eens wist hoe de vlammen aanvoelden.
Weet u wat deze dromen kunnen betekenen? Het moment dat ik wakker moet worden (als mijn wekker gaat), ontploft het vliegtuig en is alles voorbij.
Ik weet niet of het om de personen gaat of meer om wat er gebeurd.. Of heeft het juist een hele andere betekenis?
Wilt dit zeggen dat angst bepaalt waar mijn dromen op dit moment over gaan? Of kan er nog iets anders achter zitten..
Ik hoop dat ik snel weer 'normale' dromen kan dromen..
Alvast bedankt.