Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

is het me gelukt? (Demonen)

jasmin v.
15 jaar geleden

hallo,
sommige van jullie zullen me ondertussen wel kennen,
Maar nu vraag ik om hulp,
Ik heb een weekje geleden 2 rare dromen gehad,
de ene nacht het eerste deel, de 2e nacht het tweede deel.
Ik kan jullie melden dat ik het de laatste tijd erg moeilijk met mezelf heb en meerdere vreemde dromen heb,
die ik dan ook probeer te ontrafelen en dit lukt me soms wel.

Hier is het verhaal,
B.t.w. er kunnen stukken ontbreken, het is dan ook een week geleden ;)

-- 1e Nacht --
ik zat op de Achterbank van een auto met vooring 2 mensen (onbekende mannen). Op de voorgrond een heel graanveld.
De mannen waren aan het praten, geen idee over wat,..
ik verveelde me dus nam mijn gsm, en ik belde met kathleen (een goede vriendin van me).
En opeens zat tymo naast me(andere goede vriend).
we praatte, wel dat leek teminste zo, ookal kwam er geen geluid uit onze monden.
opeens startte de auto en tymo was ook opeens weg,
we reden een weg op,
overal huizen en winkels rond ons, ik zat op de middelste stoel, ( l - ik - l) ik hong met mijn armen op de 2 stoelen voor me,
Ik en de 2 mannen zagen opeens in het midden van de straat in de verte, een zwart ding (vrouwelijk) met gigantische demonische vleugels eten...
een uiteengescheurd mens, het was gruwelijk om naar het ding te zien,
de mannen waren geschokt, maar ik had het nog niet echt door,
en ik zei spottend: "daar zit nen demoon en wij rijde gewoon verder?"
ik kreeg geen antwoord en ze reden er voorbij, we stopten in een doodlopende straat, in een ronde(zoals een rotonde in het groot) stonden er verschillende winkels,
ik zag een winkel met in de etalage beertjes en nog wat dingen, ik ging er binnen, een oudere man die ik niet kende, maar waar ik me redelijk goed bij voelde stond achter de toogbank. hij groette me terwijl ik naar het snoepgedeelte ging en begon wat snoep te scheppen, maar héél erg kieskeurig (dat viel me op).
De man vertelde dat hij even weg moest en zei iets over dat ik braaf ben ik het snoep krijg of bij een lage prijs ofzo (weet ik niet precies meer). ik lachte, de man glimlachte terug en vertrok. (ik zag hem even stappen maar op zich verdween hij gewoon, hij was niet eens dicht bij de deur ).
en toen stond opeens kathleen denk ik ook snoep te scheppen en praatte tegen me, geen idee wat ze zei maar bon.
opeen stond ik terug buiten met alle winkels rond me,
Paniek, overal! ik zag het demonisch ding in de lucht en het keek me aan met zijn roodgele lichtgevende ogen. het kwam op me af in snelheid.
Ik was zo bang! ik verstopte me achter een hoop winkelkarretjes, het landde er recht voor maar in plaats van mij te pakken nam het een voorbijganger(een man)
de demoon scheurde de man in 2, een schreeuw van pijn was te horen.
ik was versteeznd van angst, zo walgelijk en echt leek het. ik moest wakker worden, maar het lukte me niet, ik wist dat het mij wilde hebben en ik wou er iets aan doen maar wat..
opeens was er een man die een huis binnenrende, ik weet niet waarom maar ik volgde hem,
ik liep de trap op, ik liep naar de kamer waar de man stond die niet meer beweegde..
ik keek binnen, een kleine kamer, links van de deur winkelkarretjes, voor me een raam.. die totaal vernield was... en rechts.. het walgelijke beeld..
De demoon, zat een persoon op te vreten, het keek ons 1 keer aan, maar het at gewoon verder..
je zag ingewanden, rond de persoon die ze at, het kwijlend van bloed demonisch vrouw ding had er plezier in.
de lange vuile haren en het grote zwarte lichaam met haar demonische klauwen, ik zou het ding haast kunnen tekenen...
je hoorde wat verder buiten een vrouw hiscterisch krijsen, waarschijnlijk het uiteengereten lichaam tegen gekomen,
Het maakte de demoon kennelijk kwaad, de demoon vloog naar buiten,
Dit was onze kans! zonder iets te zeggen leek dit al gepland, we namen een persoon(levend) en bonden het vast op bed, de persoon worstelde om eraf te komen maar tevergeesfs,
(waar die persoon van daan kwam .. uit de plafond gevallen ofzo =p )
de demoon zag ons nu en had aandacht voor ons, het glimlachte, haar scherpe bebloede tanden waren bloot, het kwam op ons af,
Net voor het binnen was verstopte we on achter de winkelkarretjes die daar stonden, de persoon op bed begon luide .. "woorden" die onverstaanbaar was te roepen, je zag de angst die er uitdroop van de man, algauw ging de aandacht van de demoon naar de persoon op bed en begon er mee te 'spelen' luid en pijnlijk geschreeuw vulde de pijn aan mijn trommelvliezen. ik renden aar buiten met de man en liep de straat uit zo snel als ik kon...
Ik werd wakker..

na lang denken over deze droom wist ik dat het over mezelf ging dat ik moet leren terug vechten..

-- 2e Nacht --
weet ik niet volledig meer, dit zijn de stukken die ik kan herinneren,
we liepen over een straat, omgeven door weides, etc..
ik zeg we omdat ik niet alleen was, maar ik weet niet meer wie de andere personen waren, ze leken bekend..
opeens zag ik in de lucht niet 1 zwart schepsel.. maar 2 -3 zwarte schepsels steeds dichter komen..
De demoon had vriendjes meegenomen..
ik rende heel even, maar toen zei ik tegen mezelf, Nee.. ik loop niet weg, ik ben niet bang.
Volledig zonder angst draaide ik me om en stapte ik naar de demonen...
alles was zeer wazig in die droom zelf en zo vreemd..
er stonden er eerst 2 naast elkaar.. 2 demonen die ik nog niet eerder had gezien.. ik liep tussen de 2 door zonder angst en vol zekerheid.. naar de bekende demoon die verder achter hun stond...
ik draaide me om.. en de demonen lagen dood op de grond... (misschien heeft de zekerheid en het gebrek aan angst ze vernietigd)
toen ik bij de bekende demoon stond snap ik het zelf totaal niet meer.. ik stond er gewoon voor.. maar ik wist dat het dood was..
ik werd wakker.. zo zelfzeker dat ik heb gewonnen..
ik werd wakken en ik dacht "haha, gewonnen van de demonen, nu laten ze me wel met rust" geen idee waaroml ik dat dacht maar kom :')
heel de dag super goed gezind rondgelopen.. door dat ik 'gewonnen' had...

heeft misschien iemand een verklaring.. wat meer uitleg, etc.. voor me?

Alvast bedankt voor jullie aandacht!
Met vriendelijke groet,
Jasmin V.

Ella
14 jaar geleden

ik zou niet weten wat het betekend.. sorry.
maar ik heb wel heel erg last van mijn angst. ik denk steeds dat ze hier naast me zijn..
ik weet dat het raar klinkt maar ik ben echt heel erg bang dat ze me iets aan gaan doen ...
sommige mensen zeggen van: ja jij bent bang drm voel je dat zo aan. maar ik voel gewoon warmte naast/achter/voor me.. en dan durf ik niet op die plaats te staan.. ik ben bang dat ik gek ofzo word