Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Rare dromen

Debbie
15 jaar geleden

Hallo allemaal,

Ik heb de laatste tijd zoveel rare dromen en het gekke daarvan is dat ik ze altijd onthoud. Graag wil ik dit met jullie delen.. Misschien weten jullie wat het betekend?
Als ik de droom te eng vind worden dan kan ik mezelf wakker maken (gelukkig) ik word dan helemaal bezweet wakker en ben dan ook echt bang :(

Droom 1:
Ik ga op vakantie met het vliegtuig maar het vliegtuig lijkt op een soort trein. Er was iemand bij me (ik weet niet wie) en daarmee liep ik door de coupes van het vliegtuig opzoek naar een plekje. Naarmate de tijd vorderd word ik steeds zenuwachtiger omdat ik geen plekje kan vinden en bang ben dat als ik geen plekje heb ik door het vliegtuig heen zal vallen als het opstijgt. Er werd door iemand gezegd dat het vliegtuig ging vertrekken. Snel ging ik op een plekje zitten en degene die bij me was ging achter me zitten. Ik bond mijn pols vast met een stuk touw aan de stoel. Als ik dit niet deed zou ik zeker door het vliegtuig heen vallen. We stegen op en het touw werd strak getrokken. Ik was op dat moment blij dat ik mij zo goed had vast gebonden. Eenmaal in de lucht voelde ik mij weer wat beter maar toen merkte ik dat het vliegtuig ging crashen. Ik hield mij goed vast en heb toen een gebedje gedaan (terwijl ik totaal niet gelovig ben). Ook riep ik heel hard dat ik van mijn vader en broertje hield.

Wat zou dit kunnen betekenen?

Droom 2:
Ik ben in een wolkenkrabber op verdieping 21. Ik kom een kantoor binnen zetten en ik mag van mezelf niet naar het raam toe want anders zou ik door het glas naar buiten vallen. Iets zuigt mij naar het raam toe (een soort wind) ik probeer me hier heftig tegen te verzetten door me aan van alles vast te houden. Dan stopt het zuigen en zodra ik maar naar het raam kijk of er in de buurt kom begint het zuigen weer. Uiteindelijk wint het zuigen en word ik door het glas naar buiten gezogen en val ik...

Ik vind het zo'n rare droom en ik zou niet weten wat het betekend. Heeft iemand een idee?

Jullie zouden me er heel erg mee helpen!!

Groetjes Debbie

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024