Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

blijvende dromen

curryketchup
15 jaar geleden

hee,
de laatste tijd droom ik vaak dat ik achtervolgd word, bijna elke dag wel.
vaak kan ik niks meer onthouden alleen dat ik moest vluchten,
vanacht wist ik het echter wel te onthouden, het ging zo.

ik zat op school ( niet mijn eigen school het kwam me ook niet bekend voor, maar gevoelsmatig ofzo denk ik dat ik wist dat het mijn school was ) toen er oppeens
een vrouw en een man kwamen om ons "uit te roeien". een paar mensen wisten te vluchten via een speeltuintje wat aan school grensde, daarachter was een hele
grote wijk, maar opeens waren er meer moordenaars, ik bedacht me oppeens dat ik altijd kan vliegen in dromen als er iets aan de hand is, dus ik begon te vliegen
maar het regende heel erg hard en er waren overal hoge wijde bomen, en ook de moordenaars blijkte te kunnen vliegen, dus uit het niks zei ik, dit is MIJN droom
alleen ik kan vliegen!!!! en toen konden de moordenaars niet meer vliegen. De gevluchte mensen moesten naar een huis opzoek, waar de deur dicht stond want als de deur openstond dan konden de moordenaars via een soort radar ons vinden. ondertussen was ik bij mijn vriend in huis gegaan die avond maar ik moest naar de wc, dus ik vloog de deur uit en sprak af met mijn vriend dat als ik binnen een paar minuten niet terug was hij de deur dicht moest doen, alleen toen ik net de deur uit was werd ik wakker...

weet iemand wat het betekent? ik vind het erg vervelend dat ik elke dag droom over dat iemand mij wilt vermoorden???

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024