Ik droomde laatst dat mijn huis in brand stond. Ik merkte het, toen ik uit het raam in mijn kamer keek. Ik zag vlammen van de zolder komen. Ik ging naar beneden naar mijn moeder om te waarschuwen. Maar ze reageerde heel raar nuchter, alsof er niks aan de hand was. Daarna ging ik naar mijn vader. Hij ging met mij mee naar boven. Mijn verdieping was gelukkig nog niet in vlammen opgegaan. Ik ging heel koortsachtig mijn dierbare spullen in een tas stoppen. Het werd steeds heter en het werd rood van de vlammen. In die tas deed ik de volgende spullen:
-Slaapdoekjes
-knuffels die mij zo dierbaar zijn dat ze onvervangbaar zijn
-mijn japanse stripboeken
-mijn nintendo ds + spelletjes
-posters
-tekenspullen
-foto's van mijn familie en vrienden en van mijn vriendje
En toen ik die tas had ingepakt, wou ik de deur uit gaan. En toen merkte ik dat mijn huis leeg stond. Iedereen was al weg. Alles was weg. Ik was alleen. En daarna werd ik wakker. En ik vraag me steeds weer af: ben ik in mijn droom om het leven gekomen, dat ik opeens verdween uit mijn droom? Mijn dromen zijn altijd in 'first-person look'. Ik zie alles in mijn ogen. Ik vraag me af of het ook gaat gebeuren. Maar ik ben bang dat ik het niet zal overleven.