Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Droom over Verkrachting/mishandeling

Angela
15 jaar geleden

ik heb vannacht een droom gehad over het zien gebeuren van mishandeling/verkrachting en het gevoel dat hij mij wil verkrachten.
Gek genoeg kan ik deze droom nog heel duidelijk herinneren.

Het begint bij een flat, bij brievenbussen.
Een hele grote man beukt met een voorwerp op een bepaalde brievenbus (weet niet of deze van mij is).
Ik spreek hem erop aan, maar hij begrijpt mij niet (waarschijnlijk iemand uit een ander land).
Voor mijn gevoel een Pool (weet niet waarom).
Hij komt dreigend mijn richting op lopen.
Ineens staat er een vrouw voor hem en mij.
Hij grijpt haar, en lijkt in een soort van modderpoel/keul met haar te vechten.
Zij ligt onderop, hety lijkt erop dat hij haar wil verkrachten.
Dan denk ik bij mijzelf dat ik snel na boven moet om mijzelf veilig te stellen.
Ik ren de trappen op en ga mijn appartement binnen.
ik heb het gevoel veilig te zijn, opluchting.
Ik loop een kamer in en heb het gevoel dat er iemand binnen is.
Ik kijk om het hoekje en opeens staat die grote man voor me neus, samen met nog een ander (die had ik nog niet eerder in me droom gezien).
Ik word mee genomen naar de woonkamer, waar ik op de bank moet gaan ziiten,
De kleine man gaat op een stoel vlak voor me ziiten, de grote man staat achter hem.
Dan zie ik mijn kat, (deze heb ik in t echt ook) en hoop ik dat ze hem met rust laten.
Dan word ik wakker.....

Ik word dus niet verkracht, maar heb het gevoel dat het deze mannen hier wel om te doen is.
Bijde mannen ken ik niet, het zijn geen bekenden.

Deze droom heb ik nog nooit eerder gehad, maar hij was heel dreigend, hopelijk dat iemand een idee heeft?

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024