Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Ze vielen men huis binnen...

Christine
15 jaar geleden

Ik heb vannacht gedroomd dat ik aan het shoppen was, (één ding wat me opviel is dat ik steeds in het zelfde stuk shopping center bleef en één stuk bleef daar gewoon ongeroerd liggen feitelijk) nu ik kocht een paar hakken en deed ze meteen aan, ik wandelde verder, maar na een tijdje kreeg ik het gevoel dat ik beter men hakken zou uit doen voor dat ik blaren of zoiets ging krijgen(ik wandelde toen ook een paar keer voorbij mensen en dan viel ik op de grond maar die keken niet om of zoiets), nu ik wandel uiteindelijk de hoek van onze straat om, zie ik daar in een keer, een hele groep jongeren die allemaal in men jaar zitten op school of zo, maar het zijn net die kinderen waar ik niet zo mee bevriend ben, geen ruzie hoor, gewoon geen vrienden. Nu ik wandel naar mijn huis en opeens heb ik mijn knuffel konijn vast zomaar uit het niets, ik denk nu ja ik trek het me niet aan en loop verder, en ineens heeft iemand anders het konijn vast en ik ga er natuurlijk achter, ik heb het terug en probeer me naar mijn deur te haasten maar het lukt niet goed, het gaat slecht vooruit ik denk natuurlijk dat zijn de hakken maar ik wist het niet, nu ik ben binnen, dan is er een heel stuk dat ik me niet herinner maar dan zitten ze opeens in de kamer over mijn slaapkamer de kamer van men ouders, ze vernielen alles, hacken mijn accounts op het internet, crashen de badkamer, gooien heen en weer men men huisdieren, en ik kon er niets aan doen, het was net alsof ik machteloos moest toekijken hoe alles gebeurde, en toen werd ik wakker ... Dus wat denken jullie?

PS: ik ben 14 en een meisje, misschien moet je dat weten ?

15 jaar geleden

Hoi Christine.

Als ik zo je verhaal lees lijkt he mij dat je wat eenzaam bent, misschien ligt dat aan je zelf, probeer je meer te openen naar anderen toe en leer ook beter te luisteren, zo ook die hoge hakken die,

De hak van onze schoen heeft te maken met onze voortgang en houvast in het leven. Het verliezen van een hak zou onze voortgang kunnen vertragen en ons houvast op zaken verminderen.

Zijn we in de droom angstig terwijl we ons tussen een mensenmassa begeven, dan hebben we in het waakbestaan mogelijk te maken met straatvrees of de vrees dat ons iets zou overkomen.

Wie in de droom met en knuffel aan het spelen is wil in het waakbestaan even helemaal zorgeloos spelen. Zijn we allang volwassen dan verlangen we daarbij ook nog eens terug naar onze kinderjaren omdat we het gevoel hebben dat alles veel te snel is gegaan.

De badkamer is de plaats waar we in de droom onze ziel zuiveren en ons willen bevrijden van een geestelijke vervuiling.

Zomaar een paar woorden uit jou droom, ik denk dat je veel aan je zelf moet werken om de draad weer op te pakken

Groeten H@ns.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024