Ik heb vannacht gedroomd dat ik aan het shoppen was, (één ding wat me opviel is dat ik steeds in het zelfde stuk shopping center bleef en één stuk bleef daar gewoon ongeroerd liggen feitelijk) nu ik kocht een paar hakken en deed ze meteen aan, ik wandelde verder, maar na een tijdje kreeg ik het gevoel dat ik beter men hakken zou uit doen voor dat ik blaren of zoiets ging krijgen(ik wandelde toen ook een paar keer voorbij mensen en dan viel ik op de grond maar die keken niet om of zoiets), nu ik wandel uiteindelijk de hoek van onze straat om, zie ik daar in een keer, een hele groep jongeren die allemaal in men jaar zitten op school of zo, maar het zijn net die kinderen waar ik niet zo mee bevriend ben, geen ruzie hoor, gewoon geen vrienden. Nu ik wandel naar mijn huis en opeens heb ik mijn knuffel konijn vast zomaar uit het niets, ik denk nu ja ik trek het me niet aan en loop verder, en ineens heeft iemand anders het konijn vast en ik ga er natuurlijk achter, ik heb het terug en probeer me naar mijn deur te haasten maar het lukt niet goed, het gaat slecht vooruit ik denk natuurlijk dat zijn de hakken maar ik wist het niet, nu ik ben binnen, dan is er een heel stuk dat ik me niet herinner maar dan zitten ze opeens in de kamer over mijn slaapkamer de kamer van men ouders, ze vernielen alles, hacken mijn accounts op het internet, crashen de badkamer, gooien heen en weer men men huisdieren, en ik kon er niets aan doen, het was net alsof ik machteloos moest toekijken hoe alles gebeurde, en toen werd ik wakker ... Dus wat denken jullie?
PS: ik ben 14 en een meisje, misschien moet je dat weten ?