Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

mislukt huwelijk

Helena
15 jaar geleden

Hoi,

Ik droomde deze nacht dat ik ging trouwen met mijn huidige vriend. Helaas nam dit niet plaats in een kerk, maar in een doodgewoon café. Ik stond er ook plots, ik had helemaal geen voorbereidingen getroffen en het leek alsof anderen alles voor mij hadden geregeld. Ik had een zwart kleed aan en er werd muziek gespeeld door een harmonie waar ik bijzit. Deze speelt normaal supergoed, maar toen de eerste noot werd gespeeld werd al gauw duidelijk dat ze de hele tijd vals zouden spelen. Mijn ex liep er ook rond... Ik had het gevoel dat ik deze trouw wou laten doorgaan enkel en alleen om mijn ex jaloers te zien en om te zien of hij me terug zou willen en voor alles een stokje wou steken. Dat wou ik echt. Ik wou helemaal niet trouwen, voelde mij daar superslecht bij.

Ik droom regelmatig over dergelijke situaties. Ook dat ik zwanger ben van mijn vriend en dat ik mij in de droom zoooo slecht voel, omdat ik dan denk dat mijn kansen bij mijn ex verspeeld zijn omdat ik verplicht ben een echt leven op te bouwen met mijn vriend.

Wat betekent dit? Dat ik uiteindelijk toch nooit met mijn vriendje ga trouwen omdat ik na zoveel jaar mijn ex (die ik elke week zie) niet kan vergeten? Dat ik eens serieus over mijn toekomst moet beginnen denken?

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024