Vannacht echt een rare droom gehad:
Al een aantal keren was er een groot zwart gat in de lucht. Veel mensen
waren bang ervoor en er werd al voorspeld dat de wereld aangevallen zou worden.
Ik was met me moeder in de schoenenwinkel en plotseling werd het zwarte gat groter
en kwam het steeds dichterbij. Het waren allemaal vliegtuigjes die bommen gingen gooien.
Er was een man die dit allemaal jaren lang had voorbereid. Dit kwam samen met een
gigantische zware storm. Het werd helemaal donker en je zag niets meer voor ogen.
Alle mensen vluchtten en wij renden door allemaal gangetjes, trappetjes af, naar de
nooduitgang. Uiteindelijk hield het op en wisten wij te ontsnappen. Een paar dagen later gebeurde het weer.
Er kwam een gigantische storm waarbij bomen helemaal omwaaiden en ik maakte mij zorgen
om mijn fiets, die was vast ook weggewaaid. Ik zag allemaal mensen met koffers over straat gaan.
Zelf mijn oppaskindjes met hun ouders moesten vlukchtten en waren heel erg bang.
We zaten voor een groot raam in een vreemd gebouw, samen met nog allemaal andere mensen
te wachten totdat de aanvallen voorbij zouden zijn. Toen het weer voorbij was gingen we naar
de begraafplaats, omdat er een hoop mensen die mijn moeder kenden, daar waren begraven..
Heeft iemand een idee waarom ik zoiets droom als dit? Het lijkt wel alsof ik in een film zat, maar ik
heb voor ik ging slapen juist een grappige film gekeken, over hele andere dingen.