Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

griezelige dood van mijn mama

Shana
15 jaar geleden

Hoi,
Nadat mijn mama gestorven is heb ik erge nachtmerries gehad maar de ergste is deze wel:
Mijn mama ging sterven ( in het echt is ze plots gestorven) en ze wou zelfmoord plegen bij mijn vader ( ze waren gescheiden en kwamen niet meer overeen dus dit snapte ik al niet) Ze deed dit in de wc. Mijn vader vond haar dan en droeg haar naar buiten en daar gooide hij gewoon met haar en ze vloog in duizend stukken. (En als het in een film zou geweest zijn) Er werd een soort van close-up gedaan op haar hoofd en toen werd ik helemaal bezweet wakker. Elke keer daarna toen ik mijn ogen sloot zag ik terug haar hoofd. Van heel die nacht heb ik niks meer geslapen. Je moet weten dat dit zeer eng was als je maar 13 jaar bent.

Daniela
15 jaar geleden

Hee Shana,
Echt erg van je moeder! Weet je zeker dat ze helemaal plots is gestorven in het echt?
Het klinkt misschien raar,maar je kunt ook dromen ontvangen van geesten. Niet om je bang te maken,echt niet!
Maar sommige geesten doen dat om je te waarschuwen.
Je hoeft niet bang te zijn,maar zoek het een beetje uit..
Groetjes Danii.
Sterkte hea! <3

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024