Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum
Hallo! ik ben vrij nieuw op dit forum (heb nog geen berichten geplaatst) En ik dacht; laat ik maar eens een bericht plaatsen! Ik heb nou toch iets raars gedroomd..
Eerst begon het vrij normaal
Ik had een tattoo laten zetten met de tekst "i love you" in een rondje op de binnenkant van mijn elleboog. Niet voor een bepaald iets of iemand, Ik zag het en omdat het kon.. waarom ook niet.. uiteindelijk ging het fout, het bleek nep te zijn en hij ging eraf, hij smolt er zeg maar af. Ineens herinnerde ik me weer dat het erop was geschilderd! Ik vond het raar dat ik dit niet had gezien, ik ging terug en bereidde me voor om de naald van de echte tattoo te voelen.. maar kreeg toen een tintelend gevoel in mijn schouder..
Misschien dat er nog andere dingen zijn gebeurd maar over het algemeen was ik vrolijk in dit deel van de droom, ik rende rond en lachte.
Hier word de droom eng.
Ineens zit ik in een donkere hotelkamer. Ik lig in een bed met de dekens half over me heen, mijn gezicht van de muur afgericht (de kamer in). Mijn stiefzusje ligt bij het voeteneinde en mijn vader zit op de bedrand. ik lag op een stapelbed , bovenin en staar de kamer in. Er was niets te zien behalve het bed en de donkere kamer, ik zag de rug van mijn vader, mijn stiefzusje zag ik niet maar ik wist dat zij aanwezig was. Het enige raam dat we hadden was geen raam het was 1 groot oog... het scheen felgeel naar binnen en het was van een t-rex (dacht ik) , het keek naar binnen en ik kwam erachter dat we allemaal piepkleine mensen waren en gevangen in een hotel met allemaal raampjes. Het oog van die dino hield alles in de gaten, Het leek echter alsof het maar een meter van je vandaan was. Pas later kwam ik erachter dat het oog buiten was, en niet het raam zelf.
Niemand durfde te bewegen inclusief ikzelf, iedereen was als bevroren, slechts af en toe moeizame bewegingen waren mogelijk. Je was gewoon te bang dat het oog je zou zien, wie weet wat er zou gebeuren.
Op een gegeven moment word ik zo bang van het oog dat ik het niet meer wilde zien, probeerde me te verbergen. Alsof het minder erg was of weg zou gaan als ik het niet zag.
Ik deed mijn arm voor mijn ogen en deed ze dicht maar ik bleef het zien als ik mijn ogen weer opendeed, zelfs al zat mijn arm ervoor. Ik kroop onder de dekens maar dat was precies hetzelfde. De dekens leken gewoon weer te verdwijnen zodra ik mijn ogen opendeed, ik bleef het zien.
ik voelde sacha dichter tegen me aankruipen en ineens zie ik op de muur een knop, om pizza te bestellen in een rainbow smaak (ik werk bij domino's pizza.. niet heel raar) daaraan zag ik dat ik in een hotel was.
Op een gegeven moment mompelt mijn vader: "hij kijkt onze kamer in"... en ik zie dat het oog recht onze kant op stond. Even wist ik niet wat hij bedoelde maar het oog bleek te bewegen, even keek het naar boven en daarna weer recht onze kamer in. Mijn vader had de hele tijd nog niet bewogen maar precies op dat moment besloot hij van plek te verschuiven, een arm greep naar binnen en smeet mn vader het raam uit, ik gilde het uit omdat we heel hoog zaten en hij het nooit zou overleven, maar iedereen kon toen het hotel uit komen
(weet niet hoe, er zaten geen deuren in de kamers voor zover ik kon zien,..)
Het volgende moment sta ik op de grond rennend naar mijn vader (ik gilde "daddy, daddy" in het engels) en gelukkig kwam hij toch weer bij, hij was de held van de dag
Daarna wisselt de droom van beeld, ik zie een persoon een kaars aansteken en zegt "veel mensen vrezen dit" en ik zie dat de kaars geel is en uit een bepaalde hoek exact het oog was. ik schrok maar ik was een soort van de camera... niet echt aanwezig maar ik zag het wel. Ook zegt hij daarna iets over , "zometeen komt er belangrijk bezoek" tegen een paar mensen.
het volgende moment sta ik in een keuken, komt die dino binnen , dit keer was ik wel echt aanwezig.
en zeg ik... "dit klopt niet.. we moeten vanuit een andere hoek filmen want nu ben ik niet klein meer"
we filmde we de binnenkant van een la, de mensen zouden we het er later digitaal inzetten en toen ging mijn wekker...
Het is misschien een raar verhaal, misschien onduidelijk, misschien iets anders. Ik snapte er in ieder geval niets van, het schoot van de ene naar de andere scene, vanuit een schoolplein (dat is waar ik volgens mij rondhuppelde met die tattoo) , naar een hotelkamer, naar een andere kamer, naar een keuken. Snappen jullie hier iets van?
Liefs Martine
Droominfo, © 2024