Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Nachtmerrie

Babs
15 jaar geleden

Ik ben sinds de dood van Michael Jackson fan van hem geworden, maar de laatste dagen droom ik dat hij ineens bloedend in mijn kamer staat. Ik heb het idee dat ik hem pijn heb gedaan ofzo. Kan iemand mijn nachtmerrie verklaren??
Groetjes

15 jaar geleden

Hoi Babs.

Het kan zijn dat je door teveel aan hem aan het denken bent, dat je eigelijk zijn rust verstoord een gene zijde en dat jij die beelden beelden van hem krijgt.
Probeer hem wat meer los te laten, zodat het je leven niet meer gaat beheersen en dat is beter voor alle twee.

Groeten en sterkte.

H@ns.

yvonne
15 jaar geleden

Ik droom elke nacht en kan het zeker 4 maal per week navertellen.De onderwerpen zijn verschillend van een romantische picknick,een wilde vrij partij op het strand na het paardrijden{kan ik niet},opnieuw trouwen met mannen uit mijn verleden ,met zomaar een dorpsgenoot hand in hand over een bruidsbeurs lopen of verhuizen.
Het is net of ik dan nacht door leef als ik dan wakkker wordt moet ik ook even weer op deze wereld komen.Ik vindt dit eng.Yvonne

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024