Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

enge droom

droomster.
15 jaar geleden

hallo.
ik ben een meisje van 14 jaar en sinds een grote ruzie met mijn moeder droom ik steeds dezelfde, enge droom.
elke keer als ik de droom droom word ik bang wakker en kan niet meer slapen.
met gevolg dat ik het op school niet zo goed doe. een van mijn leerkrachten heeft dan aangeboden om de betekenis opte zoeken.
mijn droom gaat zo:

'ik word wakker en zie dat het op mijn wekker 10.15 's morgens is.
ik besluit om op te staan en grijp naar gsm om te zien voor smsen. ik open mijn gsm maar 'k zie geen licht. het blijft donker.
ik besluit dan om mijn gordijn open te doen, het zou toch al licht moeten zijn. ik doe het gordijn open en voel het licht branden op mijn ogen, maar ik zie geen licht, mijn
kamer blijft donker. ik stap voorzichtig naar mijn licht en probeer dat aan te doen, weer voel ik het licht branden, maar zie niets, enkel vage schimmen van mijn meubels in het donker. ik doe de deur open en word verblind door een fel wit licht. het verminderd en ik zie mijn stiefmoeder helemaal in het rood aangekleed in de badkamer haar handen aan het wassen, op haar handen hangt er rode vloeistof, en dat wast ze eraf. ze stopt met wassen en zwaait en lacht heel scheinheilig naar mij.
ik (al helemaal in paniek) draai terug naar mijn kamer die opeens spierwit is (muren, plafont, grond) en helemaal leeg, al mijn meubels verdwenen. behalve mijn ruiten, die zien knal rood. ik ga er naartoe om te zien wat het is, ik voel aan mijn ramen en voel iets plakkerigs. iets roods plakkerigs. ik zie ook dat mijn kamer ook rood begint te worden. ik loop ik paniek naar mijn stiefmoeder die opeens weg is. ik kijk in alle kamers, die allemaal leeg staan. ook worden de muren van de kamers ook allemaal rood. '

en dan word ik wakker. dit is geen normale droom. want zo droom ik nooit !
maar ik wil wel weten wat het betekent.

leri
15 jaar geleden

ben je dan niet pas aan het menstueren begonnen dat kan het ook zijn? want lijkt me op een verschoning van je lichaam vandaar

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024