Hi,
Uhm ik had een droom die ik 3 keer heb gedroomd maar elke jaar weer en in dezelfde maand... Maar enisgtse wat van die droom veranderde was de mensen maar droom bleef wel gewoon hetzelfde, gelukkig droom ik die niet meer (hoop ik).
Het had iets te maken met muntjes en een lange weg waarvan er geen einde aan kwam en hoge bomen en groepen mensen... herinner niet precies meer maar die kleine dingetjes herinner ik nog wel...
Toen ik die droom voor het 2 keer heb gedroomd bleef ik echt van HUH... dit heb ik al een keer gedroomd...
Ik had ook een keer dat ik droomde en opeens kon ik niet meer bewegen en ik voelde alsof iemand me bij me oor kuste... ik was wel een beetje bewust.. dus bleef ik van wat is dit nou....en ja ik werd dus bang en kon me ogen niet open maken maar ik probeerde toch en kon het een heel klein beetje open maken en toen keek ik in de richting van me deur en die was open en ik zag een licht, en dat was het toen gingen me ogen weer dicht...
Toen ik wakker werd was mijn deur dicht zoals ik het heb gedaan, want ik slaap nooit met mijn deur open ... en dus ging ik me ouders vragen of ze naar mij kwamen kijken en me een kus hebben gegeven ofzo toen ik aan het slapen was en beide zeiden nee :S Dus dat vond ik ook echt een beetje raar en eng ... maar ja..
Weet iemand messchien hoe het komt enzo van meide dromen?
Gr, xx