Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Enge nachtmerrie

Dorienemien
15 jaar geleden

Ik droomde dat ik bij een vriend waar ik verliefd op was ging logeren. Toen ik de volgende dag weer thuiskwam ging ik meteen aan mijn moeder vragen of ik nog een keer bij hem mocht logeren. Ze werd heel erg boos op me en ik werd ook boos en liep weg. Terug naar die vriend toe. Toen ik daar aankwam stond hij me op te wachten in een zwart gewaad, zwarte make-up. Hij kwam naar me toe en stak me neer. Ook al was ik dood, toch had ik nog bewustzijn. Ik zag en voelde hoe hij me verder in stukken sneed en me daarna op at. Kan iemand mij zeggen wat dit betekent, ik vond het namelijk erg griezelig, mezelf zien opgegeten worden...

Een meisje, V
13 jaar geleden

een paar weken geleden heb ik een heel enge nachtmerrie gehad.
ik stond in een lange donkere gang en iemand riep mijn naam. toen verscheen er opeens een lichtgevende deur aan het einde van de gang. ik wilde er naar toe rennen maar ik kwam geen ene meter vooruit. toen viel ik opeens en belande ik op een bank en naast die bank stond een stoel, daar zat een lange, knappe jongen in met donker haar. hij zat voor zich uit te staren. ik vroeg wie hij was. zijn blik ging razendsnel naar een speigel die aan de muur hing. hij staarde nog steeds dus volgde ik zijn blik. er werd met iets roods geschreven, een naam. Damon Salvatore.
de jongen keek me aan en ik keek hem ook aan. zijn ogen waren licht blauw. ik stond snel op en zocht naar een uitgang, maar kon er geen vinden... ik draaide me om want ik voelde een koude adem in mijn nek. hij stond voor me, ik wou gaan schreeuwen maar er kwam geen geluid uit mijn keel. zijn ogen veranderden. het oogwit werd donker rood en rondomm zijn ogen werden een soort aderen zichtbaar. hij keek me aan en beet toen opeens in mijn nek. de pijn was ondraagelijk... het gekke was dat ik me zelf gebeten zag worden.... vreselijk.

ik ken die naam wel, Damon Salvatore. hij is van de vampire diaries...