Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Alleen maar puin over en ik zelf, verder alles weg

15 jaar geleden

Mijn man heeft nu al 3 weken een hele nare droom die maar niet wil verdwijnen.

Hij droomt dat ons huis is ingestort en helemaal weg gevaagd is en dat er alleen maar puin over is. De enige persoon die nog leeft is hij zelf.
Ik en ons zoontje van 6 maanden leven allebei niet meer. Het maakt hem bang, hij raakt er van in paniek. In zijn droom
begint hij zelfs te hyperventileren. Het is donker en hij ziet alleen maar rook . Hij kan zich niet goed bewegen en er ligt een stuk beton op
zijn been. Hij is alleen en voelt zich erg eenzaam. Het besef begint te komen dat hij alleen over is zodra hij bij zijn auto staat die gebogen is in alleen maar
rare vormen. Als hij naar ons huis kijkt ziet hij niks meer behalve de muur die de hal van de woonkamer schijdt.
Hij kan zich niets herinneren en heeft geen idee hoelang hij buiten bewustzijn is geweest.

Wie heeft een idee wat dit zou kunnen betekenen en kan mij helpen?

Dorienemien
15 jaar geleden

Hij houdt namelijk heel veel van jullie, die droom die hij heeft is de angst om jullie te verliezen, dat blok dat in zijn droom wil zeggen dat het zwaar zou wegen, moesten jullie weg zijn... Dat het huis instort betekent dat hij niet alles wil verliezen, en het liefst heel zijn leven bij jullie zou blijven,
Ik hoop dat deze uitleg je een beetje geholpen heeft...

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024