Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

wie weet wat deze droom kan betekenen???

jolanda
15 jaar geleden

ik droom de dat ik met de hele familie op een feest was!!!
mijn oom die best wel wat heeft gedronken stapte na een tijd op een fiets met mn neefje achterop....
hij wilde een drukke weg oversteken en liet netjes de autos doorrijden...alleen de derde auto zag hij niet...
mn neefje sprong van de fiets en mn oom klapte met zijn hoofd op de motorkap....werd een stuk mee gesleept en bleef op de grond liggen!!!
niemand die durfde te gaan kijken...en diep van binnen wist ik dat dit niet goed zijn kon....
ik belde 112 en nog voor ik de verbinding verbrak waren de ambulance en politie er al....
ze zijn een hele tijd bezig geweest met hem..hartmassage. en die dingen......ze kwamen ons vertellen dat hij het niet heeft overleefd......
en dat we beter niet naar hem konden gaan kijken want hij bleek er ernstig uit te zien!!!
toch wilde ik en zijn broer gaan kijken....zijn broer ging bij hem zitten en legde iets over zijn hoofd....ik ging bij zijn hoofd zitten en stak een sigaret aan...
en opeens begon mn oom te bewegen....en wilde rechtop gaan zitten....de dokters kwamen er weer bij en snapte niet hoe dit heeft kunnen gebeuren!!!
hij werd nog naar het ziekenhuis gebracht en ook daar ben ik nog even geweest......en toen werd ik wakker
het is echt een hele rare droom geweest was heel echt....het vreemde is dat wij dus as vrijdag een familie feest hebben.....in een cafe aan een drukke weg.....
ik heb wel eens vaker voorspellende dromen maar nooit in deze vorm.......
wie o wie kan mij iets vertellen wat deze droom kan betekenen.....die oom is een aangetrouwde oom...maar wel waar ik het beste contact mee heb....

ik hoop snel iets te horen.........alvast bedankt

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024