Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

vermoord door Bruce Springsteen

fr
15 jaar geleden

De meest bizarre nachtmerrie die ik ooit heb gehad...

Speelt zich af in een grootwarenhuis. We werden gegijzeld en moesten in een grote kring zitten. We werden gedwongen om dingen te doen. Aan de andere kant van de kring zat Bruce Springsteen. Hij moest van de gijzelaars een bijl gooien. Die gooide hij in mijn richting en de bijl belandde recht op mijn hoofd. Iedereen in de kring ging aan het lachen, ook mijn partner die aan mijn rechterkant zat. Ik wilde hem zeggen dat hij niet mocht lachen omdat ik echt gewond was, maar kon niet spreken.

Ik zakte in elkaar en voelde een straaltje bloed langs mijn hoofd lopen. Zachtjes zakte ik weg en toen was ik dood.

Op dat moment, toen ik in mijn droom op een heel berustende manier vaststelde dat ik dood was, werd ik wakker...

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024