Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Achtervolgt door een psychopaat...

Anoniem meisje van 13
15 jaar geleden

Ik droomde laatst iets raars,, Ik weet niet echt of het een nachtmerrie was

Er stonden allemaal lampionnen langs een mooi bospad
Elke bewoner in de stad zette een lampion neer
Het pad was voor een speciaal meisje (wat er zo speciaal aan haar was weet ik niet)
Ze had lang blond haar en droeg een lange witte jurk
Ze liep het pad af (het was een soort berg, het ging pad liep in een rondje om de berg steeds meer om hoog)
Maar boven haar stond een enge man (ze zag hem niet), hij droeg geen lampion, maar een brandende fakkel
Hij gooide hem met alle kracht die hij had naar beneden, richting het meisje
De fakkel raakte het meisje
Toen werd alles ineens zwart
'En het meisje was in één slag dood' zei een stem
Daarna zag je het meisje zweven, maar zonder hoofd... Nouwjaa,, je zag wel een soort doorzichtig iets waardoor je weet hoe haar hoofd er ongeveer uitzag
Het was echt heel... raar, maar ook eng

Ik heb toen een paar dagen lang het gevoel gehad alsof die psychopaat steeds achter me stond
Als ik douchte, als ik in mijn bed lag, en ook op school
Gelukkig heb ik - sinds ik het verteld heb - er geen last meer van...

Betekend deze droom ook iets of niet??

chantal
15 jaar geleden

hay

ik las je droom en denk dat dit vooral gaat over onzekerheid ...je bent bang om in het leven te stappen en denktaltijd verkeerd te doen die psychopaat...benjezelf voor jezelf..je denkt het nooit goed te doen!!!
da denk ik!!geloof meer in jezelf !

grtjs chantal

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024