Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Mn moeder krijgt een ongeluk

Char
15 jaar geleden

Oke, hier is mn droom:

Ik moest oppassen op 3 kinderen ( die ik in het echt niet ken ). Een tijdje later word ik gebeld dat mn moeder een auto ongeluk heb gehad. Ik val bijna flauw van de schrik en begin daarna kijhard te huilen. Ik ga naar mn moeder toe die in het ziekenhuis is. Ze heeft het overleefd en is weer bij bewustzijn. Dan ga ik met mn moeder praten. Ook ergens in de droom ( ik weet niet waar ) zag ik het ongeluk gebeuren vanuit de lucht. Een andere auto knalde achterop mn moeders auto. En het gekke is, mn moeder reed niet in haar auto! Mijn moeder heeft een busje, maar in mn droom had ze een gewone auto! Ik heb hier gezocht op 'ongeluk', 'moeder' en 'famillie' maar niks ervan klopte. Kan iemand me vertellen wat mn droom misschien betekent?

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024