Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Indrukwekkende moordenaar

LauraRouge
15 jaar geleden

Hallo,

Vannacht heb ik gedroomd dat ik Spanje was in het appartement van mijn overgrootouders. Ik droomde dat ik daar was met een groot deel van mijn familie en een aantal vrienden. Wat u moet weten is dat mijn familie een grote boel ruzie is. In mijn droom waren we allemaal bang van een man. Die man wou ons vermoorden. Mijn opa schreeuwde dat we ons moesten verstoppen. Die man kon heel groot zijn of heel klein, het leek wel zo een moordende tovenaar. Uiteindelijk sprak ik met hem om hem te overtuigen niets te doen. Het enige wat hij zei was dat hij nu niks ging doen, maar dat hij binnenkort ons allemaal zou vermoorden. Daarna werd ik wakker.
Ik heb de laatste tijd vaak van die crimineeldromen. Eens word ik ontvoerd, dan bijna vermoord, ...

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024