Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

moordenaar

15 jaar geleden

Ik droomde dat er een moordenaar naar mij op zoek was en mij bespioneerde ik zag close ups van een man die mij grijnzend aankeek vanuit een boom. Ik was erg bang en probeerde mij te verstoppen. Plots zat de moordenaar bij mij, geketend welliswaar en waren we aan het praten over hoe hij veel fantasie had en maar eens een boek moest schrijven met mij als hoofdpersonage. verder droomde ik over mijn puppy die ik 2 weke heb (heb er wat last mee want krijg em niet zindelijk en is nogal stout) ik droomde dat er een kwaade demon in hem huisde en wou die eruit krijgen en vernietigen maar het lukte niet. kan er mij iemand helpen deze droom te verklaren?

groetjes J.

Karel de Jong
15 jaar geleden

Beste Utopia,

Deze droom is heel duidelijk en tevens ook makkelijk te verklaren. De moordenaar staat voor je grootmoeder. Je hebt een spirituele band met haar, maar het kan ook weer haar moeder zijn. Dat is niet geheel duidelijk. Het duidt erop dat je veel tekort komt in je leven en je behoefte hebt aan contact met bejaarden. Misschien is vrijwilligerswerk in het bejaardentehuis wat voor je? Het kan ook duiden op alcoholisme. De moordenaar staat in dit geval symbool voor een fles wodka of canei, maar dat zie ik niet goed. Hoe dan ook, goedkope bocht. Probeer in je droom te praten over de fantasieen van de drank, of in dit geval de moordenaar. Grote kans dat een of andere verslaving het wil winnen van jou duidelijk aanwezige sterke wilskracht. Succes!!!

15 jaar geleden

Heykes

Ben zorgkundige en heb 3 jaar in een bejaardentehuis gewerkt. Ik werkte daar heel graag.
toch ontslag genomen omdat ik ben gaan samenwonen en dat te ver van mijn werk was. hier in een ander bejaardentehuis gaan werken maar supper tegengevallen en ben ermee gestopt. Nu weet ik niet goed welke kant uit. Terug bejaardenhelpster of iets anders proberen. Ben interimopdrachten aan het doen tot ik weet wat het is dat ik eigenlijk echt wil doen in mijn leven.
En mijn grootmoeder mis k verschrikkelijk! Ik ging graag bij haar thuis.
ivm alcohol enzo, ik drink niet en heb er ook geen behoefte aan. Als ik zie wat het met mensen kan doen, zo heb ik al genoeg voorbeelden in mijn familie.

Bedankt voor de reactie! :-)

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024