Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Masker in kist

Annelies van der Linden
15 jaar geleden

ik heb een paar dagen geleden gedroomd over een kist, met daar in een masker op een soort kerkhof met veel misten een gegraven gat. als ik ga zitten gaat het open zelf maak ik hem niet open, dat gebeurd gewoon vanzelf. het masker stijgt uit zichzelf op en gaat om hoog als of iemand hem van zijn gezicht weg haalt, op dat moment word ik gebeten in mijn rechter schouder. er gaat dan een schok door mijn hele lichaam heen, waardoor ik half aan het flippen ben in m'n bed. ik heb de droom ongeveer drie keer in één nacht gehad.

15 jaar geleden

Hoi Annelies

Maskers zijn bedoeld om ons achter te verschuilen, ons anders voor te doen,

De kist die in de droom verschijnt herbergt vaak geheimen en verrassingen. Als de kist in de droom gesloten dan kunnen we in het waakbestaan bepaalde geheimen beter voor ons houden.

Evenals de dood heeft ook de doodskist die in de droom verschijnt maar weinig met een lichamelijke dood te maken.

De begraafplaats verschijnt meestal in de droom ten tijden van grote angsten en conflicten. Soms zoeken we in de droom raad of troost bij diegenen die er begraven liggen.

Het is van belang goed te onthouden door wie of wat we in de droom gebeten worden of wie of wat wij zelf bijten.

Kijk maar of je er wat mee kan.

Groeten H@ns.

Bron.

DROMEN ENCYCLOPEDIE

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024