Hallokes,
Hier mijn droom:
Ik droomde dat ik in de computer vast zat en dat ik allemaal mensen zag vanuit het scherm. Plotseling zag ik het hoofd van mijn oveleden buurman verschijnen, alleen was hij echt heel erg bleek. Zijn ogen waren rood en hij stak zijn hand in de computer (waar ik inzat) en hij haalde mij eruit, ik was uit de computer en heel klein.
Hij stopte me een een soort hokje met allemaal punten uit de muren en de vloer en het plafond. Toen begon hij in een hele rare taal tegen mij te praten en ik dacht dat hij me wou opeten. Maar ondertussen groeide ik en werd ik groter en groter en de punten begonnen te prikken. Mijn bleeke buurman begon steeds harder de schreeuwen tegen mij en opeen kwam daar mijn parkiet door het raam gevlogen die al 18 jaar en 3 maanden overleden is. Plots was er een flits...
Ik zat opeens verstrikt in een soort lakens en nu zong mijn buurman vrolijke liedjes en mijn parkiet floot erbij. De vrouw van de buurman kwam uit de keuken gelopen met een heel scherp mes en ze nam de parkiet mee een andere kamer in..het fluiten van Robbie de parkiet was gestopt.
Daarna kwam zei teruf bmet veel bloed op haar kleren en nam ze mijn buurman mee... en ook zijn gezang stopte...
Ik heb al lang het gevoel dat ik de volgende ben, kan iemand mij hier alsjeblieft mee helpen..