Ik werd huilend wakker, omdat ik een nachtmerrie had. De droom speelde zich af in Suriname, ik was bij Farial thuis. Er was een dierentuin in de buurt. Een klein meisje viel in de dierentuin en kwam per ongeluk bij de gorilla’s terecht. Er was één hele grote en agressieve gorilla die het kleine meisje heel erg mishandeld had. Je zag het meisje zo in de bosjes vliegen door de gorilla. We renden naar de plek om het meisje te zoeken. Ik en Farial in ieder geval. Het meisje duidde op me vader. We renden om het meisje dus te zoeken en we hadden nog hoop dat ze in leven was. Een paar andere mensen vonden het meisje in een bosje. Ze was niet meer in leven. Ik wilde niet zien hoe ze eraan toe was. Maar ik keek toch uit nieuwsgierigheid. Ik zag echt iets gruwelijks en onmenselijk. Haar lichaam was verscheurd. Ik had zoveel verdriet. Ik voelde zo erg veel pijn. We gingen naar het lijkenhuis. Er stond iets op de deur met een C, maar ik weet niet meer wat het was. Het betekende lijkenhuis. Toen we daar waren, ging het om de crematie van mijn vader. Ik moest zo huilen toen ik zijn spullen zag op tafel. Er lag geld en een teddybeer. Ik wilde de teddybeer meenemen. Het ging om wat we nog wilden hebben. En toen moest ik natuurlijk nog meer huilen.. Very sad dream..