Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

verdacht pakketje

15 jaar geleden

Dit gebeurde er in m'n droom:

Ik zat samen met een vriendin in de bus. We zien een jongen de bus uitlopen, maar hij laat wat spullen op de stoel liggen. We zien hem ernaar kijken, maar hij loopt door. Ik besluit de spullen te pakken en achter de jongen aan te gaan. Dan ben ik in een grote hal, het lijkt op een stations hal of een vliegtuigshal. Ik hoor plotseling iemand heel mooi zingen en ben verbaasd over het liedje dat ze zingt: 'I feel connected'. Dat is een liedje uit een barbie film die ik laatst bij m'n kleine nichtje heb gezien en de tekst sprak me toen erg aan. Dan zoek ik verder naar die jongen. Ik zie hem nergens. Dan gaat er een telefoon af in de tas van de jongen. Ik neem op en er volgt een gesprek: een vriend van die jongen is blij dat iemand de spullen heeft gevonden en zegt dat ik ze maar beter weer naar de bushalte kan brengen. Daar zal de eigenaar ze oppikken.
Ik loop naar de bushalte, maar dan staat er ineens een man naast me met een soort detectie 'stok'. Het blijkt dat ik een 'verdacht pakketje' vast heb (dat waren dus die spullen van die jongen) en het wordt onderzocht. Er blijkt inderdaad een bom in te zitten en een man rent ermee vandoor om het onschadelijk te maken. Ik wordt onder schot genomen door een paar politie mensen.

Toen ben ik wakker geworden helemaal stijf van de schrik.

Zou dit een waarschuwing kunnen zijn, of heeft het een andere betekenis?

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024