Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Dood.................

AngelAna
15 jaar geleden

Hallo ,
Ik ben anastasija ik wil jullie graag zeggen wat mijn droom was.
Het begon zo: Ik was een soort van alien dus als ik kinderen kreeg dan kreeg ik eerst eiren
Dus ik kreeg heel veel eieren te veel kinderen dus dus ik moest ze dood maken.....
dat dee ik dus en toen gebeurde het ik maakte ze dood
maar het ergste vond ik nog mijn ouders dachten dat ik ook dood was....

dus mijn vader kwam voor die deur staan en zei: je bent en blijft mijn kleine meisje...
en toen kwam mijn moeder en zei: ik blijfvan je houden... ik wou opstaan maar dat lukte niet
en in het echt toen ik wakker werd had ik zoveel verdriet over die laatste zinnen van mijn ouders
ik begon zelfs te huilen alsjeblief reacties......

15 jaar geleden

Hoi AngelAna

Veel mensen dromen over buitenaardse wezens. Meestal is het de weerspiegeling van een ongelukkig en geestelijk eenzaam bestaan, waarbij men verlangt naar vrijheid en betere tijden, ver van hier. Dromen we vaak over buitenaardse wezens, dan wil het onbewuste ons iets duidelijk maken, meestal wil het ons wijzen op een probleem uit het verleden dat we op moeten lossen.

Breken of verliezen we daarentegen een ei(eren) , dan kunnen we rekenen op verliezen en psychische nederlagen.

De dood kan dus het beste gezien worden als een gedaanteverwisseling van onze psyche.

Kan het zo zijn dat je als kind niet gezien bent, door je ouders, geen voldoende liefde hebt gehad, gekleineerd bent enz.

De droom wil zeggen dat het tijd wordt om te veranderen, zoek hulp daarvoor als je het zelf niet kan

Kijk maar of je er wat aan hebt.

Groeten H@ns.

AngelAna
15 jaar geleden

dankjewel h@ns!

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024