Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Pesten

AngelAna
15 jaar geleden

Hallo ik wil graag mijn verhaal hier uitbrengen:
Ik weet helaas niet precies meer hoe het begon maar ik weet wel het belangrijkste stuk:
Ik was op kamp (VO) en toen zocht ik een kamer uit dus ik Had een kamer uitgezocht
Dus ik begon met inruimen dus opeens ik zie 2 vrienddinnen staan
dus ik zeg hallo en hun doen opeens heel bot tegen me en gaan me uitschelden en
ik krijg dus ruzie met die vriendninnen*
Ik voel me nu al heel verdrietig en dan opeens gaan al mijn vriendinnen* (en vrienden)
ook heel bot doen dus ik wordt nog :( er
en dan ga ik me omkleden ik hoor dat ze iets fluisteren en bespreken
en dan hoor ik mijn naam terwijl ze bespreken
Ik was dus heeeeel erg :( dus ik ga op het terras zitten waar het regent
en dan roepen ze me ze willen zich verontschuldigen dus we gaan samen
een spelletje doen (op de nitendo DS lite) en ze staan heel de tijd te grijnzen
ik snap dus niet waarom en dan opeens verlies ik heel de tijd
en ik kan niet tegen mijn verlies (dat weten ze)
Ik ga dus Weer heel erg gekwetst weer op dat beregende terras zitten
En ik luiter muziek hele droevige:( En ik schrijf een brief naar mijn Moeder
IK schrijf op dat ik heel verdrietig ben ect. ect.
En dan begin ik opeens keihard te gaan huilen ( in mijn droom)
Dan kijken al die vrienden om het hoekje en lachen me uit
Daar stopt mijn droom ik had geen zin meer om gekwetst te worden
dus ik werd wakker. Het probleem is ik voelde die verdriet en pijn in mijn hart<3
En ik had zin om net als in mijn droom : droevige muziek te luisteren, Keihart huilen en nat worden op dat terras.
Pleaseeeee Reactie's want ik weet niet wat ik moet doen....:(
Gr. AngelAna

AngelAna
15 jaar geleden

Ps . De * betekenen : Dit waren eigenlijk al mijn vrienden en vriendinnen in het echt die samen een vrienden cirkel vormden.
Gr. AngelAna

Charlot
15 jaar geleden

Als je droomt dat je huilt, suggereert dit een uitbarsting van negatieve gevoelens die waarschijnlijk veroorzaakt zijn door een situatie uit het echte leven, en niet als gevolg van gebeurtenissen uit de droom zelf. De droom dient ook als een uitlaatklep voor angsten en frustraties en is vooral ook een manier om (weer) emotioneel in balans te komen. In het dagelijkse leven hebben we soms de neiging om gevoelens te negeren, te onderdrukken of te ontkennen. Als je droomt heb je echter geen muurtje om je heen, zodat je emoties de vrije loop kunnen krijgen.

Als je droomt dat je nat wordt van de regen, betekent dit dat problemen of zorgen snel over zullen zijn. Regen symboliseert tevens vruchtbaarheid en vernieuwing.

Een droom waarin je ruziet met een bepaald persoon duidt erop dat er verborgen bittere gevoelens en conflicten tussen jou en deze persoon zijn. Je vind het moeilijk om hierover te praten. Deze droom helpt je om een manier van communicatie te zoeken met persoon in het echte leven.

Als je gefluister hoort in je droom, suggereert dit dat je meer aandacht moet besteden aan iets, of dat je beter moet opletten naar wat er verteld wordt.

Dromen dat je een computerspelletje speelt verwijst naar je vermogen om anderen te manipuleren zodat ze doen wat jij wilt. Een andere droomuitleg daarentegen is dat deze droom suggereert dat je de stress en problemen uit het echte leven probeert te ontvluchten. Let ook op het type spel voor extra inzicht.

Ik hoop dat dit je helpt, groetjes

Charlot

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024