Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

herhalende droom

Semur
15 jaar geleden

Goedemorgen,

Ik heb 2 jaar terug chronische hyperventilatie gekregen en had vaak aanvallen hiervan in mijn slaap. Dan had ik steken in mijn hoofd, en het gevoel dat ik niet meer in mijn hoofd was, en vaak misselijk snachts. Ook droomde ik vaak dat ik een hersenbloeding kreeg. Ik heb toen de tijd wel een hersenscan laten maken en alles bleek in orde. Momenteel ben ik 90% genezen, maar nu doe ik weer een nieuwe ademtherapie en sinds afgelopen zaterdag droom ik weer elke nacht dat ik een hersenbloeding krijg en vannacht was het ook nog een vriendin van mij die ook een hersenbloeding kreeg. Wat zou dit kunnen betekenen?

Groetjes

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024