Ik had laatst zo een vreemde droom,
Ik droomde dat ik in stond te wachten op de lift om naar m'n kamer te gaan, toen de lift kwam en de deuren open gingen viel een dode man uit die onder het bloed zat. Ik was met nog iemand maar geen idee wie.
Er bleek dus een moordenaar in het gebouw te zitten, ik was superbang, bang dat die mijn kamer in zou komen om me te vermoorden als ik lag te slapen.
Later was ik weer beneden bij die lift, ik vertelde aan een politie man dat ik de dode man had gevonden, en vroeg of ik iets kon doen. De politie man werd ineens heel erg boos op me en vroeg of ik de moordenaar was, want waarom zou je anders mee willen helpen aan het onderzoek. Ik zei dat ik het niet was.
Later zat ik oppeens op 1 of ander balkon van het gebouw met allmaal klasgenoten. We werden geobserveerd door een aantal docenten en ik weet nog dat iedereen probeerde zich zo normaal mogelijk te gedragen. Toen waren ze eruit, en zeiden ze dat ik een psychische stoornis had, en bleek ik de moordenaar te zijn van die moord uit die lift.
Ik stond op het balkon en ik zei; oké dan kan ik beter gelijk weg gaan, en ik wilde van het gebouw springen zonder enige angst. Maar deed het niet omdat mijn klasgenoten me tegen hielden.
Deze vreemde droom staat nog helder in m'n geheugen maar ik begrijp er nog steeds niets van..
1 keer bewerkt. De laatste keer was 15 jaar geleden door Rie.