Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

dromen dat mijn borstkas opengaat wat vel pijn doet

15 jaar geleden

Goede morgen mensen. Ik droom af en toe een chestburster in mijn lichaam die een weg baant naar buiten via mijn borstkas (chestburster is van de film Alien). soms droom ik ook dat andere mensen een chestburster hebben. vaak wordt ik wakker op het moment dat die chestburster net een baan zit te banen naar buiten toe. ik droom dit steeds vaker. ik wordt er gewoon benauwd van. de laatste keer dat ik die films Alien en zo heb gezien, is misschien 4 jaar geleden. En ik denk niet aan die film. Waarom droom ik steeds die chestbursters. Sta ik op het punt te exploderen of zo:S.

Ik hoop dat iemand hier raad mee weet, want ik weet het niet. Ik kan nergens de betekenis vinden.

Groetjes

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024