Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

gevangen in huis

Ann.x
15 jaar geleden

Ik heb vannacht echt een voor mijn doen een vreselijke droom gehad,
ik heb welliswaar geen idee wat alles precies betekent dus ik zou het fijn vinden als iemand me kon helpen!

Ik liep met een vriendin richting huis, en opeens komt er een bus keihard door de straat scheuren en aan de overkant vliegt die tegen de stoep waardoor allemaal mensen die erin zaten verongelukten, toen verdween die opeens en waren we bij huis en het was donker.
We lopen het huis binnen en had een raar gevoel, mijn moeder zat daar in een stoel in de woonkamer en in eerste instantie dacht ik dat ze me wou aanvallen of iets, wat niet logisch is omdat we wel een goede band hebben, maar ze bleek overstuur te zijn omdat we gevangen zaten in ons huis door een geest. Wie/wat die geest was, hadden we geen idee, iemand die bij dat busongeluk van eerst was overleden? en we konden het huis niet uit omdat er een soort kracht omheen heersde.
En uiteindelijk om een of andere reden lukte het wel om uit huis te komen en dat was de droom. Het zou fijn zijn als iemand dit kon verklaren of uitleggen,

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024