Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

vakantienachtmerrie

Danielle
15 jaar geleden

Ik had pas geleden echt een kei enge nachtmerrie, ik wil graag weten wat het betekend, en ik wil 't ff kwijt, hier komt ie:

Ik ga met mijn kennissen Bas en Eline, met hun ouders Kees en Rianne, en mijn ouders [Ingeborg en Hugo], + nog een paar kennissen Marc en Essie met hun kinderen Gijsje en Ben op vakantie. We lopen in een soort donker berggebied en het word hartstikke donker. We komen bij het resort aan, en daar staat een groep meisjes te basketballen, met een ander soort bal, zo'n bal met spijkers. Ze zaten ook helemaal onder het bloed. Iedereen behalve mijn moeder en ik lopen de bergen in om het een beetje te verkennen. Mijn moeder kijkt rond, en op een of andere manier schrikken we niet van de meisjes die helemaal onder het bloed zitten. Mijn moeder leunt op een hendel, en er vallen een soort tonnen om van een rek, het water loopt eruit, het water is heel helder enzo. Even later komen de meisjes op ons af lopen en een meisje is nog het ergst gewond en bebloed ook, die zegt: 'Waarom liggen de tonnen op de grond? Hebben jullie nog van dat water dat erin zat? Ik moet me daarmee wassen anders gaan we allemaal dood.' met een beetje een gruisende stem. 'Ehm, nee, ze vielen met om.' zeggen we redelijk kalm. De meisjes kijken ons met grote ogen aan en hun huid word een beetje grijs, daarna worden hun ogen helemaal wit en komen ze op ons af. [Soms heb ik het dat ik mijn droom zelf kan bepalen.] De rest van de groep kwam aangerent met allemaal tonnen, met van dat water erin.

en toen schrok ik wakker..

wat kan het betekenen?

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024