Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

overlijden tijdens bevalling

Chantal1973
15 jaar geleden

Hallo......
Ik ben nu bijna 22 weken zwanger en word al weken geteisterd door steeds maar weer dezelfde nachtmerrie.
Tijdens mijn bevalling krijg ik een enorme inwendige bloeding en kom te overlijden. De baby word wel gezond uit mn buik gehaald, maar ik haal het niet. Vervolgens zie ik dan mn eigen crematie. Mn vriend staat dan bij mn kist met de baby op zn armen en mn dochter staat naast hem....
Dat is het punt waarop ik dan wakker word, volledig overstuur...
Nu is het wel zo dat ik enorm opzie tegen mn bevalling.
Ik heb de bevalling van mn dochter als traumatisch ervaren. Op de uitgerekende datum was er nog steeds niks te merken van n bevalling en toen ze gingen kijken bleek ze niet goed te liggen. Er werd besloten me in te leiden en ik moest op mn linkerzij blijven liggen zodat ze misschien nog zou draaien. Na n weeënstorm van n uur of 9 gingen ze weer kijken en toen bleek ze wel gedraaid te zijn, maar niet goed. Ze lag letterlijk naar buiten te kijken! Er werd toen plotsklaps besloten voor n keizersnee en alles ging toen in sneltreinvaart.

Bij mn 1ste gesprek bij de gynaecoloog in het ziekenhuis voor deze zwangerschap,zeiden ze dat het hun doelstelling was om een normale bevalling te bewerkstelligen maar....... ik was dan wel n risico omdat het litteken van de 1ste keizersnee kon knappen. Niet fijn als dat tegen je gezegd word aan het begin van je zwangerschap! Ik zie nu zo op tegen de bevalling. Iets wat n fijne ervaring moet zijn is voor mij een nachtmerrie geworden. Ik zou heel graag een keizersnee meteen willen en hoop dan ook dat het ziekenhuis maandag bij de controle zal luisteren naar mn angsten en ze ook serieus neemt. Zo niet, stap ik over naar een ander ziekenhuis.

Dus ik weet wel waar de nachtmerries door komen. Maar weet niet zo goed hoe ik de betekenis ervan moet zien. Positief of negatief. En hoe ik t moet interpreteren....

Kan iemand me hierover informeren misschien?

Groetjes,
Chantal

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024