Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

moord

Babs
15 jaar geleden

Vannacht droomde ik zo ongelofelijk luguber...
Precies weet ik het niet meer maar wel dat er ( weet niet zeker of ik het gedaan had ik geloof het wel.....afschuwelijk)) 3 moorden waren gepleegd. Ik had de lijken in stukken verborgen in een soort muur van leem en aarde. Het kamertje waar de muur onderdeel van was, was volgens mij mijn oude kamer van vroeger in mijn ouderlijk huis. Mijn zus kwam langs en rook net als ik een nare ontbindings geur, ik schaamde me diep en zette het raam heel snel open in de hoop dat ze niet thuis kon brengen wat het was. In mijn droom was ik radeloos..wat moest ik nu doen met die muur. Half wakker half dromend heb ik zeker een uur liggen malen...hoe moet dat nu, ik moet mezelf aangeven, bang bang bang...tot ik uiteindelijk in de gaten kreeg dat het een droom was...ik droom ik droom kwam het ineens door.Wakker heb ik nog zeker een half uur gelegen met een bonkend hart. Daarna droomde ik dat ik naar een kapper ging en mijn haren helemaal afgeknipt werden...na die droom leek het iets beter te gaan.
Vandaag overdag de hele dag een ontzettend naar rottig sluimerend angstig gevoel gehad door die eerste droom....
Groet B,

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024