Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Huilend wakker, na dood.

KIm
15 jaar geleden

Ik schrok vannacht dus wakker na de volgende droom:

Ik ben thuis en sta beneden in de keuken met mijn vader en broer. Mijn moeder zit op de bank in de kamer.
Het is al super laat en mijn zusje ligt al in bed. Dan bedenk ik me dat ik ook ga slapen.
Tegelijk met mijn broer loop in naar de gang om daar naar boven te gaan.

Wanneer we in de gang staan zien we dat de voordeur open staat en er gaat meteen een gevoel van angst door me heen.
Ik ren samen met mijn broer naar boven en trek de kamerdeur van mijn vader en moeders slaapkamer open, waar mijn zusje in bed ligt.
(niet haar eigen slaapkamer) Langs haar ligt een hele dunne vieze soort zwerver / junkie te slapen die door de voordeur naar boven was gelopen
(denk ik).

Ik wordt woest en trek hem uit bed met twee handen aan zijn keel! hij was totaal niet zwaar en ik gooi hem op de grond in de gang. Ik schreeuw tegen mijn broer dat hij hem vast moet houden en dat ik mijn vader beneden ga halen. Hij doet dat en ik ren naar beneden, mijn vader springt op van zijn stoel en ik hoor hem naar boven rennen. Dan hoor ik geen geluid meer en ik ren ook naar boven.

Wanneer ik boven aankom ligt daar mijn broer doodgestoken even verder ligt mijn vader ook dood gestoken. Ik trek in angst de deur van de slaapkamer open en trek de dekens van mijn zusje af om haar wakker te maken. Wanneer ik dit doe zie ik dat ze helemaal is open gesneden. En dat het hele bed onder het bloed zit. De zwerver/junk is nergens meer te vinden. Dan hoor ik een harde klap van beneden komen en Ik raak in paniek en ren weer naar beneden waar mijn moeder was. Wanneer ik daar aankom ligt ook zij doodgestoken op de grond.

Toen schrok ik dus huilend wakker!
Ik zou graag willen weten wat deze droom betekend?

Groetjes Kim.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024