Ik heb gisteren zo heftig gedoomd en kan de betekenins maar niet vinden, misschien kan iemand mij helpen.
Ik weet niet of ik deze droom enigzins letterlijk moet nemen of dat er een boodschap in verborgen zit.
Droom:
Ik loop op het strand en zie mijn exvriend met een jetski op zee. Niks bijzonders, hij vermaakt zich prima. Hij zwaait naar mij en ik zwaai met een grote glimlach terug.
Als ik hem dan 's avonds wil bellen hoe zijn dag is geweest neemt hij niet op en krijg ik een naar gevoel.
Dan belt zijn zus mij om te vertellen dat mijn ex vermist wordt. Ze hebben een aangespoelde jetski aangetroffen.
Ik besluit om de zee op te gaan om hem te gaan zoeken, iedereen houdt mij tegen en zeggen dat het geen zin heeft. Ik ben vastbesloten. Ik ga met onbekenden mee op een bootje en blijf zoeken en zijn naam roepen. Dan zie ik hem ineens in het water drijven. Ik spring uit de boot om naar hem te zwemmen. Ik constateer dat hij niet meer leeft.
Ik schreeuw en ben ontroostbaar. De dagen erna lijkt het of ik de enige ben die zo verdrietig is. Ik kan niet meer stoppen met huilen.
Toen ik wakker werd was ik ook heel verdrietig en mijn ogen waren ook rood doorlopen. Ik denk dat ik dus echt heb gehuild tijdens deze droom.