ik droomde dat ik in de auto zat met mijn zoon en dat er een ''zwarte man'' meereed die me bedreigde met wat weet ik niet maar het dreigende gevoel was heel sterk.
ik ben naar huis gereden en mijn zoon is daar naar binnen gegaan en ik heb het op een rennen gezet met de ''zwarte man''achter me aan, hij bleef me achtervolgen maar kon niet bij houden...op een gegeven moment dook er een hond op die me overal vond en die ''zwarte man'' zodoende ook.
ik probeerde steeds 112 te bellen maar kreeg daar geen gehoor..opeens kreeg ik een schermpje te zien emt de tekst ''112 bellen heeft geen nut geef het maar op''
uiteindelijk ben ik een huis ingevlucht en heb daar in de kelder zitten wachten terwijl die ''zwarte man op de deur bleef bonken'' op dat moment werd ik steeds even wakker maar zodra ik mijn ogen dicht deed zat ik weer in die kelder en stond die ''zwarte man weer te bonken en die hond bleef maar tegen de deur aan springen.
naderhand later op de dag besefte ik dat de''zwarte man'' de dood moet zijn geweest die achter me aan zat...waarom weet ik niet maar het gevoel dat het de dood was is heel sterk..
wie kan me uitleggen wat dit allemaal betekend want ik ben echt behoorlijk geschrokken