Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Achtervolging

Assassin
14 jaar geleden

Ik droom al maanden hetzelfde, dat mij ex me op een of andere manier kwetst en dat ik dan weg begin te rennen, waarna hij me op alle mogelijke manieren achtervolgt en tegenhoud, op een manier van polsen vastpakken en niet meer laten gaan. Het is niet zo dat ik nog iets voor hem voel, dat weet ik zeker.
Nu had ik gisternacht de droom dat mijn huidige vriend iets deed waardoor ik moest wegrennen, en hij me achtervolgde en tegenhield. Daarna zei hij iets van: Ik moet iets opbiechten, je vermoedens zijn waar. Hij liet een smsje zien van ene Laura (Ik ken niemand die zo heet) waarin stond: Kom je nog Mopske? Vervoons sloeg ik hem en werd ik wakker van mijn eigen gepiep.
Vooral het achtervolgen vind ik heel erg raar, iemand hier bekend mee?

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024