Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Vage Droom over moordenaar met zaag..

Merel
14 jaar geleden

Ik had een gisternacht had ik een nachtmerrie en ik weet hem nog best goed;

Ik liep op een parkeerplaats in het donker. Ik moest een bordje omdraaien ergens op die parkeerplaats. (waarom weet ik niet)
Toen kwam er opeens een gestalte op mij afgelopen, met een zaag in de handen.
Ik schrok me dood en ik had het gevoel dat ik moest hyperventileren. (in mijn droom)
De man begon ook te rennen en hij haalde mij bijna in, toen kwam er opeens een vrouw voorbij gerend en de man ging achter haar aan.
Ik zag hoe ze aan stukken werd gezaagd.
Ik heb mijn fiets gepakt en ben naar Eva, mijn vriendin te gaan.
Ik weet nog dat ik helemaal in paniek was en ik moest keihard huilen toen ik daar was.
Toen zat ik opeens in een auto met Eva en nog een paar mensen die ik vaag ken.
We hoorde op de radio dat iedereen binnen moest blijven, omdat er een gevaarlijke moordenaar rondliep.
We reden langs water en opeens zag ik daar een lijk in liggen en allemaal bloed.
We stapten uit en toen kwam opeens een andere man aangereden op de fiets.
Ik vroeg of hij mij naar huis kon brengen maar hij wou niet.
Niemand wou mij wegbrengen.
Toen was ik opeens thuis en het werd al iets lichter.
Mijn moeder was een berenpak aan het maken (-.-)
En toen opeens had ze hem aan en ging ze koekjes uitdelen, omdat er opeens allemaal mensen waren.
Ik besefte toen niet meer dat er ergens een moordenaar rondliep.

Toen schrok ik wakker om half 5, en ik heb niet meer geslapen. met gevolg, de hele dag chagrijnig ;p

Ik heb een spel op mijn DS. Phoenix Wright en het gaat erover dat je een advocaat bent en je moet je clienten onschuldig verklaren en je ziet soms ook stukjes van moorden. Voordat ik ging slapen heb ik dat gespeeld, dus misschien ligt het wel daaraan.

De hele droom speelde in mijn dorpje af.

Ik heb geen idee wat het zou moeten betekenen.
Heeft er iemand wat suggesties?

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024