Ik had een tijd geleden een hele rare droom.
Er was bij mij al bekend dat ik een hele erge ziekte (ik weet niet welke) had waarbij ik steeds meer
achteruit ging. Mijn huid werd steeds lelijker en ik zag er gewoon niet uit.
Het was toetsweek op school en ik zou Engelse toets hebben. Een jongen van een andere
school zei dat mijn toets niet door zou gaan. Ik vond dit raar, want hoe zou hij dat nou kunnen weten?
Van mijn beste vriendin had ik ook niks gehoord dus ik ging maar naar school.
Ik moest op de bovenste verdieping zijn en op de trap kwam ik een jongen tegen waarmee ik flirtte maar het
was net over en dat deed heel veel met me. Hij pakte mijn hand en ik kon niet los komen. Uiteindelijk toen ik naar mijn
verdieping moest lukte het wel. De toets bleek inderdaad niet door te gaan dus ik ging weer naar huis.
Thuis aangekomen had mijn moeder een cadeau voor me. Een rode Ipod.
Ik vond het onzin, want wat had ik er nou aan als ik toch over een tijdje dood zou gaan?
Dus gaf ik de Ipod aan mijn broertje, hij was er heel blij mee. Hij was vrolijk met zijn Ipod bezig.
Hij wist nog niet dat ik over een tijdje dood zou gaan. Ik werd boos omdat hij zo vrolijk deed
terwijl ik bijna dood ging. Dus ik schreeuwde. IK GA DOOD! IK GA GODVERDOMME DOOD!
Hij schrok en mijn moeder moest huilen.
Een paar dagen later was de dag dat ik dood zou gaan.
Ik moest naar een open veldje. Het gras was afgetrapt en de bomen hadden geen of alleen maar dorre bladeren.
Er stond een vierkant huisje van 1 bij 1 meter van schuttingen.
Mijn beste vriendin was daar ook en ik nam afscheid van haar. Daarna ging ik in het huisje staan en daar
moest ik gewoon samen met de andere mensen die hetzelfde als ik hadden wachten tot we dood zouden gaan.
Ik stapte nog even naar het huisje en ging naar mn beste vriendin.
Ik verteld haar dat ze tegen mijn ouders en broertje moest zeggen dat ik heel veel van ze hield en ik nog altijd bij
hun zal zijn. Datzelfde geldde voor haar en dat zij echt de beste vriendin ooit is en niemand haar kon vervangen
maar dat ze door moest gaan met haar leven. Ook moest ze tegen mijn oude flirt zeggen dat ik hem nooit vergeten zal.
Ik ging weer in het huisje staan. Langzaam zag ik mensen om mij heen dood gaan. Ik huilde stil.
Toen was mijn droom afgelopen.
Ik vond dit echt een rare droom en vraag me af wat het betekend.