Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

moord

jessica....
14 jaar geleden

ik droomde dat ik een tovenaar was in Harry Potter, ik kreeg de opdracht om 4 mensen te vermoorden die een bedrijging waren voor de wereld ofziets, ik kreeg zo'n toverstokje en een pistool. de eerste persoon die ik dode was een mager meisje met bruin/oranje haar en een beetje een oranje achtige huidskleur, dat ging zonder problemen.
De tweede persoon was een meisje dat ik ken, ze zit in me klas en ik mag haar niet zo, de spreuken lukte me niet echt meer, soms wel, maar ik gebruikte dus ook het geweer op der, maar het deed haar niks, we zaten dus in een heel gevecht en ik was een beetje gefrustreerd omdat ze niet dood ging, we waren op een groot terras met uitzicht naar buiten en ik stopte even want ik werd moe, het meisje ging liggen op een bankje en begreep al dat ze dood moest, een vriendin van haar kwam eraan en ze moest heel erg huilen omdat ze haar zou gaan missen, ze namen afscheid en op dat momend wist ik niet wat ik moest doen, want ik vond het zielig voor ze, maar de wereld was wel in gevaar, toen werd ik wakker.

ik voel me nu best wel een beetje slecht :S

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024