Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Konijnen, hamsters, katten, honden etc

Denise Jennings
14 jaar geleden

Hallo iedereen,

Ik heb de laatste 2 jaar een terugkomende (voor mij) nachtmerrie. Het begon allemaal toen ik mijn (nu) man ontmoette.

Ik had een droom over ongeveer 20 ratten, hamsters en konijnen en 5 kooien. Ik moest alle dieren in de kooien zetten en ik moest ze bij elkaar zetten want ik heb geen genoeg kooien. Ik kan er niet achter komen of het mannetjes of vrouwtjes zijn en daardoor komen er steeds meer bij. Ze bijten me en bijten elkaar.

De droom werd erger, ze begonnen elkaar te vermoorden, en nog steeds had k gewoon niet genoeg kooien. Ik heb deze droom ongeveer 9 keer gehad in de afgelopen 2 jaar.

Gisteravond, een aantal katten, honden, cavia's en een eekhoorntje waren van de partij. 2 cavia's waren de neus aan het af bijten van een konijn. Ik moest ze allemaal weer scheiden maar nog steeds gewoon niet genoeg kooien. Of ik heb kooien zonder een deurtje.

Kom alstublieft niet met, haat voor dieren want ik ben ontzettend dol op dieren. Ik denk dat deze droom totaal niets met dieren te maken heeft. Weet iemand misschien wat het zou kunnen betekenen? Ik raak er erg gefrustreerd van en het is ontzettend vermoeiend als ik wakker word.

Dank u vriendelijk,

Denise Jennings

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024