Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Rare droom/nachtmerrie

Angel-eyes
14 jaar geleden

Hallo allemaal,

Ik heb vaker gedroomd dat mijn familie een feest had, ik was daar niet bij omdat ik ziek was.
Op dat feest waren al mijn familieleden, ik droomde dat ik daar bij stond, buiten, terwijl ik er niet eens was,
opeens stond het gebouw in lichterlaaie, ik wist niet wat ik moest doen, ik had geen telefoon, er waren geen huizen in de buurt,
alles erom heen was opeens verdwenen, er was dus niemand die zag dat het gebouw in brand stond.
Toen was ik opeens weer thuis, ik wist niet wat er gebeurd was, ik bleef de hele avond wakker (normaal blijf ik ook wakker totdat mijn ouders thuis zijn),
maar me ouders kwamen niet!!
Er werd opeens aangebeld, er stond iemand van Jeugdzorg aan de deur, ik vroeg dus: Wie ben jij? Wat doe jij hier?
waarop de vrouw van Jeugdzorg zei: Ik kom je halen, pak je spullen maar, dan breng ik jou naar je nieuwe gezin.
Ik vroeg haar: Waarom haalt u me hier weg? Waar zijn mijn ouders?
Ze zei iets tegen iemand anders, ik wist niet dat hij daar stond ze zei: Ze is dus nog niet geïnformeerd..
Ze richten zicht toen weer op mij en zei: Je hele familie is gisteravond omgekomen bij een brand!!
Waarop ik flauw viel..
Opeens woonde ik bij mijn ex (wat ik dus heel raar vind, want ik heb hem al een paar jaar niet gezien).
En soms woon ik in Japan, waar ik al helemaal niks van snap, want ik ben der nooit geweest, heb er niks mee te maken of wat dan ook..

Ik weet niet wat dit te betekenen heeft, kan iemand dit mij alsjeblieft uitleggen??
Wat erg raar is is dat ik droom dit vaker en normaal gesproken kan ik me niks herinneren van me dromen, vaak denk ik ook dat ik niet droom!

Alvast bedankt voor jullie hulp,

Groetjes

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024