Ik droomde dat mijn broer en ik leerlingen zijn op de lagere school.
We worden mishandeld door de directeur. Ik vecht. Ik sla, schop…
De secretaressen ( een stuk of 4) zijn eerst vriendelijk en proberen met ons te praten om ons zo te helpen uit de school te ontsnappen. Maar eigenlijk spelen ze onder één hoedje met de directeur. Ze mishandelenons ook. De secretaressen hebben ook continu seks met de directeur. De andere leerlingen kijken alleen maar toe. Ik zie de fietsen staan en zeg: "op 3 fietsen we allemaal gelijk de schoolpoort uit." 1,2,3… daar gaan we. Ik ontsnapt maar mijn broer wordt opnieuw gevangen. Als ik doorfiets kom ik Astrid tegen, mijn broer zijn ex. Astrid zit op een bankje met 2 baby’s. De baby’s lijken op het eerste zicht dood maar ze leven precies nog. Astrid weent omdat ze het ook zo erg vind voor ons. Ik gaat terug naar school. In de gang kom ik één van de ouders van een ander kind tegen. Die kinderen weten van niets, enkel onze klas was betrokken. Ik schrikt en schreeuw heel hard bij het zien van de vrouw. Deze verklaart mij gek. Dan zie ik mijn mama door de gang van de school lopen en barst in tranen uit. Ik vertel wat er gebeurt is en ween. Door het wenen werd ik wakker.
Echt met dikke krokodillentranen wordt ik wakker.
Heeft er iemand een verklaring want met het droomwoordenboek word ik niet veel wijzer.
Alvast bedankt.
ps: Momenteel zit ik al in het hoger onderwijs, niet meer in de lagere school :)