Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

nachtmerie vooruitzicht op de toekomst?

pendulum
14 jaar geleden

Ik heb hulp nodig met een nachtmerrie. eerst geef ik de plaats daarna de gebeurtenis en als laatste de droom/nachtmerrie.
ik en een paar vrienden totaal 6 stuks zijn 2 dagen geleden in een ouwe verlaten fabriek geweest, hele grote fabriek met een lange gang met duistere kamers aan de beide kanten aan het einde van deze gang is een grote fabriekshal. deze fabriek heeft 6 etages en een platdak. De eerste 5 etages zijn lange gangen met duistere plekken erin en de 6de etage is de etage met de zuurbaden waar meestal veel licht is. We waren dus met 5 man als eerste moesten we een 2/2.5 meter hoge muur over om op het terrein te komen, daarna liepen we de lange gang in met de donkere kamers aan de zijkanten om zo in de grote fabriekshal te komen om de trap naar boven te pakken. We liepen rustig en stil naar boven via de trappen omdat we niet weten of er mensen aanwezig waren toen hebben we ongeveer een uur op de 6de etage gezeten bij de zuurbaden. toen belde de 6de vriend op of we hem even wilden ophalen bij de muur dus wij weer helemaal naar onder gelopen om hem op te halen het was toen rond half 10 en begon te schemeren. we zijn toen met de hele groep op het dak van deze fabriek gaan zitten tot een uur of half 11 toen was het helemaal duister geworden gingen we naar onder om zo weer over de muur te klimmen, we liepen dus weer naar onder maar alles was deze keer donker we hadden maar 1 zak lamp. toen we onder waren en de lange gang in liepen hoorden we in de grote fabriekshal wat vallen en zijn we meteen gaan rennen en met een ladder snel over de muur geklommen en zijn toen snel op de fiets weggereden. Nu gaat het in mijn droom hetzelfde behalven als we om half 11 naar onder lopen gaat op een etage opeens achter aan de etage het licht aan en loopt er een duistere gedaante die ons ziet en zo achter ons aankomt rennen elke stap die hij verder komt springt een nieuw gedeelde licht van de etage aan, als we de muur berijken heeft gedaante ons bijna ingehaald ik klim als eerste via de ladder op de muur en als ik om de muur sta zie ik hoe een vriend door de gedaante vermoord word. en in de droom spring ik van de grote muur af met nog 4 andere vrienden en hoor 1 vriend gillen aan de andere kant van de muur daarna schrik ik wakker uit deze droom badend in het zweet. in de droom worden 2 vrienden vermoord. deze droom heb ik nu al 2 dagen de droom begon op de dag dat we in de fabriek waren geweest. nu heb ik met 3 van de vrienden die ook in de fabriek waren gepraat vandaag en heb ik vertelt over mijn droom nu blijkt dat zij ongeveer de zelfde droom hebben gehad de laatste 2 dagen. heeft deze droom een diepere betekenis of is het gewoon onzin. de droom is heel erg realistisch. ik zit hier erg mee en weet niet wat ik moet doen graag hulp en uitleg over deze droom.
mvg pendulum.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024