Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

enge dromen

Marloes
14 jaar geleden

Hoi allemaal!
Ik hoop dat jullie mij kunnen hebben want ik heb vannacht 2 ontzettend enge dromen gehad, en ik vraag me echt af of het iets kan betekenen.
Ik zal beginnen met de eerste droom:
Ik was ergens in een bos en zag twee personen die heel erg leken op personen die ik ken, maar dan net een heel klein beetje anders. Ik vroeg of het de personen waren die ik dacht wie het waren maar ze zeiden van niet. toen ik verder liep kwam ik in het dorp waar mn moeder woont en waar in van mn 6de tot mn 16de gewoond heb, nu ben ik 20. Het leek alsof er een soort stile tocht werd gehouden, toen ik vroeg voor wie het was zeiden ze mijn naam maar ze deden heel erg vaag.. Het dorp waar ik vandaan kom is echt supersuper klein en ik ben de enige Marloes die daar ooit gewoond heeft.. Uiteindelijk liep ik een man achterna om te vragen wat er was gebeurd maar hij liep een cafetaria in en zei hoe moet ik het weten ik werk maar in een cafetaria.
Dat was de eerste droom. Dit is de tweede droom:
Ik werd wakker in mijn eigen bed maar mijn ogen wilden niet open ik dacht dat ik dood was maar kon me nog wel bewegen toen heb ik met mijn vingers mijn ogen opengemaakt en kon ik weer zien. ik wilde mijn telefoon pakken om mijn moeder te bellen maar ineens was mijn telefoon heel anders en snapte ik er niks van, en ook mijn laptop reageerde helemaal nergens op terwijl die wel gewoon aanstond. ineens zag ik een mapje liggen, zo'n soort waar je je kenteken papieren in bewaard. Er kwamen veel dingen uit maar 2 dingen keek ik naar namelijk een wit pasje, wat leek op een ponskaartje van het ziekenhuis maar er stond zoiets op dat het van een vuilnisman was. en er zater krantenartikelen in ik zag alleen 1 foto en dat was een foto waar ik opstond samen met mijn groepje van mijn introductie van school. Ik wist echt totaal niet wat er die nacht gebeurd kon zijn maar ik voelde me doodsbang. Ik liep naar buiten om aan iemand de telefoon te vragen om mijn moeder te bellen. Toen ik haar aan de telefoon had was ze woedend, zij wist schijnbaar wel wat er gebeurd was, maar ineens had ik haar niet meer aan de telefoon. Toen kwam er ineens een jongen aan waarmee ik op de basisschool heb gezeten en echt al superlang niet meer heb gezien en die zei zoiets als: ga je vanavond nog stappen? Jij weet pas echt wat feesten is of met jou is het pas echt gezellig. En daarna werd ik wakker.
Weet iemand misschien waar deze dromen voor kunen staan? Ik heb wel koorts, kan het misschien daardoor komen dat ik zo extreem droom? Ook weet ik sinds gisteren dat ik mijn keelamandelen moet laten weghalen en dat dat superpijn doen. kan het daar mee te maken hebben?
Jullie zouden me echt heel erg helpen!! Alvast bedankt!

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024