in het echte leven woon ik op een kamer als ik de deur uit stap heb ik een lange gang die naar de trap toe gaat. de trap heeft een reling maar is veder open. de gang is ook open dus ik kan rond om naar buiten kijken.
in mijn droom komt iemand mijn kamer binnen in paniek en verteld dat er een moordenaar op het terijn rond loopt op dat moment voel ik de moordenaar binnen komen maar zie hem niet. de gene die als eerst binnen kwam pakt mijn hand en we rennen de deur uit. door de gang naar de trap. de reling is er niet en ook geen trap maar toch staan wij op de 2e verdieping en er is wel een openig waar de trap hoort te zijn. we rennen naar de opening nog steeds hand in hand en springen naar beneden op de grond aangekomen kijk ik om en zie dat we meer dan 10 meter hebben gesprongen en vraag mij af hoe dat mogelijk is dat ik niks heb gebroken. dan zie ik een auto staan met iemand er in die roept we moeten nu weg. als ik naar de auto toe wil lopen pakt iemand mij vast van achteren en begind mij te wurgen. dan schrik ik wakker.
deze droom heb ik in een maand tijd 6x gehad.